Ursäkt

Jag kom förresten på en sak som jag ville klargöra och be om ursäkt för. Det gäller detta inlägget. Det var absolut inte meningen att trampa någon på tårna med det inlägget! Och om jag har gjort det så ber jag absolut om ursäkt. Under en ganska lång tid nu har jag frågat folk i min närhet vad som är positivt och negativt med att ha hund och jag har tagit åt mig av alla råd och erfarenheter. Jag och Tobias har sedan vägt dessa, diskuterat och sedan (som ni vet) gjort vårt val. :-)

I alla fall, det inlägget syftade till de personer som öppet sagt att de inte tycker att vi ska skaffa hund då de inte verkar tro att hunden kommer ha det bra hos oss. De tycker t.ex. inte att hund ska bo i lägenhet (medan vi tycker hemma vila, ute träna/leka etc) eller att vi inte ska ha hund för att vi jobbar heltid (Tobias kan jobba hemifrån alt. vid behov ta med sig Kokos till kontoret). Det är det som irriterat mig, men då detta är sagt av människor jag inte känner mig ha anledning att ta diskussion med så skrev jag av mig i bloggen. Också för att de inte läser den (tror jag) :-) Annars hade jag absolut tagit det face to face istället.

Jaja, nu vet ni det och jag älskar er alla som läser denna och vet att ni är lika glad för oss som vi är. :-) Puss och kram till er alla!  Och ja jag vet, bara massa hundsnack nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0