Neglected

Det verkar som att det här med att blogga ofta inte riktigt är min melodi, men det viktigaste är väl att jag bloggar alls, eller?

Idag är det exakt tre veckor till vi ska hämta hem Kokos. 3 veckor! Det är väldigt väldigt snart! Så snart att det nu verkligen är dags att tänka och fixa allt som ska förberedas. Det ska fixas försäkring (så klart viktigast!), köpas koppel, kolla upp vilken mat han ska ha, köpa mat- och vattenskålar, fixa en liten bur (snabba på rumrsrenheten :)) m.m. m.m. Och allt ska bli så himla roligt och vi är så peppade. Dessutom verkar det som att en del av den negativa energi några i omgivningen sände ut har vänts. Kanske var det mitt förra inlägg, kanske var det något annat, men nu verkar det som att de flesta är med på tåget. :-)

Om en stund ska jag och sambon hälsa på en Schapendoes-uppfödare utanför Eslöv. Vi har haft kontakt med henne tidigare då hon fick valpar för inte alls så längesedan, men även om det inte blev att vi köpte en valp av henne så vill vi ändå träffa dem. :-) Som ett litet substitut eftersom Kokos tyvärr bor så långt borta att vi inte kan hälsa på honom så ofta som vi hade velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0