40-årsfest för vem?

I fredags damp där ner ett kuvert i brevlådan med en handskriven adress. Mycket trevligt tycker jag, eftersom det i princip bara händer när det är tackkort, festinbjudningar eller vykort från någons semester. Och mycket riktigt var det en festinbjudan till en 40-årsfest i oktober. Problemet är bara att jag inte vet vem inbjudan kommer ifrån. Vad som mer kan vara ett litet problem är att senast jag frågade så hette inte min sambo (man?) Joakim Persson. Dock heter killen jag var "tillsammans" med när jag var 8 år detta, men det långskottet tror jag inte på.


Så det är väl bara att inse att dessa damer har skickat inbjudan helt fel. Trist, för det hade varit kul med fest ;-) Sambon tycker vi ska gå dit i alla fall, men det får nog bli så att jag ringer till dem senare och berättar vad som hänt. Vi vill ju inte att Helena och Joakim Persson missar festen trots allt.


Kommentarer
Postat av: 08:an

Det är ju helt underbart!! :D Du kan ju få låna Jocke om du vill gå på fest! :)

2010-08-29 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0