Het date med en gift man

Tidigt imorgon bitti, innan det bär av till jobbet, har jag en date med en gift man. Han är gift med min vän Kim. Kimzan, försök att inte vara svartsjuk! Ha förståelse! Jag försökte ett tag dra mig ur, men han propsade på att vi skulle ses. Det kommer bli hett och svettigt. Jag kommer inte ha särskilt mycket på mig. Förmodligen kommer en del skrik och stön slinka ur mig också under den heta timmen vi ska spendera tillsammans.

Fan ta dig Johan om du bangar ur och lämnar mig ensam på skivstångspasset imorgon! :-)


Kommentarer
Postat av: Kimzan

hahaha jag var avundsjuk hela morgonen, och var sur på Johan för att jag inte fick stiga upp kl 0530 för att vara i form inför ett svettigt skivstångspass kl 07 en fredag.... jag har varit sur hela dagen. Och jag vet inte om jag kan förlåta dig. Möjligen om du gör om det igen nästa fredag ;) puss på dig!

2009-05-22 @ 15:36:33
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0