Ljuger så jag tror mig själv

Nu har jag just skrivit ner vilka träningspass jag tänkte ta i veckan. Detta skriver jag in, med bläck i min filofax (som är rosa så klart) för då tror jag att jag faktiskt måste gör det. Blyerts kan jag sudda ut, men eftersom det nu står träning tisdag, torsdag och lördag med BLÄCK så måste jag så klart gå dit. Hur skulle det annars se ut? Då måste jag ju stryka över det... Och det ser inte så snyggt ut. För jag låter aldrig något stå kvar i filofaxen som inte utfördes. 

Kan inte ni hjälpa mig? Säg till mig på skarpen eller säg något i förbifarten i stil med: "Just det, du ska ju träna idag!" Mitt planerade schema är:

Tisdag: Stationsgympa (ska träffa Kimzan för detta pass, så om hon inte sjukar sig eller liknande så måste jag faktiskt masa mig dit)
Torsdag: Medelpass
Lördag: Medelpass

Inte för jag tror ni behöver hjälpa mig, för det står ju faktiskt skrivit i bläck...

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Så lätt kommer du inte undan! Jag är där på tisdag! Om jag så ska dö när jag är där...må så va!

Inte sugen på stepup på torsdag på Parkmöllan kl 19 istället? Sjukt roligt. Körde det passet i torsdags.



Jag skriver upp mina pass i en excelfil =) Det duger för mig....hehe för där kan man radera hahaha

ses på tisdag.

puss o kram

2009-03-08 @ 21:29:50
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0