Tråkig träning

Åh vad tråkigt det är när man hamnar på ett träningspass som är så sjukt tråkigt! Och för att göra det ännu värre så hade jag egentligen inte tänkt gå dit från början! Det regnade ute så jag orkade inte bege mig ut igen när jag nästan precis hade kommit hem, men sambon tvingade iväg mig. Eller han sa att jag bara ångrar mig sen om jag inte sticker och tränar. Och det brukar han alltid ha rätt i.

Jag cyklade iväg till Friskis för ett vanligt medelpass, men det var åh så tråkigt! Det kom aldrig igång och det blev aldrig jobbigt! Visst det är kanske bättre än ingen träning alls, men det är också en timme som inte kommer tillbaka. Dessutom ett pass jag aldrig kommer att gå på igen.

Men nu är jag på gång igen för just nu står det nybakade kanelbullar i ugnen. :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hade också tänkt träna idag, men det bidde det icke. Istället umgicks jag med min bror som åker till Israel imorgon. Shalom!! :)

För övrigt hoppas jag att vädret ändrar sig från oktober till juni omgående.

2009-06-09 @ 22:58:36
Postat av: Kimzan

jag har inte kommit iväg på en över en vecka nu, känner mig så kass. Tänkte köra utejympan, men vem fan vill vara ute o jympa i det här skitvädret. vart tog sommaren vägen???

2009-06-10 @ 08:45:04
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0