Rullstolsbasket

Vi hade en enormt rolig kick off med jobbet igår! Och idag mår jag naturligtvis som jag förtjänar men det är självförvållat... Tackar mig själv för att jag höll mig bort från rödvinet och endast drack öl och vitt vin, det har nog dämpat huvudvärken litegrann iaf :-)

Det var som sagt sjukt roligt igår! Vi hade bl.a. en miniturnering i goalball och rullstolsbasket och idag har jag träningsvärk i överarmar och axlar. Vi var helt vilda i rullstolarna och alla gav järnet vilket var skitroligt!

Men nu blir det slapp resten av kvällen. Tänkte mig lite lösgodis, juicybyxor, soffan och Sex and the City. Det låter väl som en lagom bakislördag?

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad har jag missat? Var jobbar du nu? Det låter mer sjukgymnastiskt än cdon-iskt? :)

2009-08-25 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0