Hyllning av Björkman

För att vara Melodifestivaltider så har jag varit enormt passiv här i bloggen angående detta fantastiska fenomen! För det är fantastiskt! Dock har alltid ESC varit min stora favorit och på senare år har det blivit mer och mer så och då tappar jag lite känslan för den svenska uttagningen. Men visst tittar jag. Varje vecka och redan nu hoppas jag att Sverige skickar Loreen till Baku. Jag har svårt att tro att någon annan kan presentera ett snyggare och bättre nummer än så.

Häromdagen visade TV4 en sammanfattning av QX-galan som gick av stapeln för ett par veckor sedan och då hade det satts samman en hyllning till Christer Björkman. Och det var, enligt mig, det bästa medleyt sedan pausakten i Melodifestivalen 2000. Titta och njut.


Kommentarer
Postat av: Kimzan

Hur mesig är jag som börjar böla över denna hyllning ;)



Fint!

2012-03-05 @ 11:13:03
URL: http://mirakelnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0