Nuuuuuu köööör vi!!

Är ni redo? Om 10 minuter så startar det! Jag är så sjukt peppad och har sett framemot denna underbara vecka sedan jag fick reda på att vi inte kommer att skicka något Bergendahl-skit detta år.

Ni har väl lyssnat in er på bidragen? Vilken är er favorit ikväll? Jag, som de flesta andra, älskar Ungern! Dock säger ryktet att hon väldigt tråkig på scen och till och med sjunger lite falskt, vilket är väldigt synd på en sådan fantastisk låt. Jag gillade även Norge men har redan börjat tröttna på den. Det finns en gräns för hur många gånger jag orkar höra Haba Haba inom loppet av 3 minuter...

Nej hörrni, nu måste jag ladda! Men ni hinner se Ungern innan spektaklet drar igång. Tror ni förresten på tysk Ordnung i TV-sändningarna? Vi får väl se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0