Långhelg!

Ja, nu är det sista dagen på denna långhelg, men så fantastiskt härligt det har varit att vara ledig fem dagar i sträck. Jag har bara gjort ingenting, gjort det som fallit mig in för dagen. Dessutom var jag gränkling i går då Tobias åkte till Stockholm för att se Seinfeld på Globen, han kommer hem senare idag så det blir bara en natt ensam med hundarna. Mycket bra tycker jag, då jag sover så väldigt dåligt när han inte är hemma; jag vaknar hela tiden och har svårt att somna om. Ska bli kul att se hur jag kommer att klara mig när han ska iväg på turné hela december månad... Om ni ser ett spöke i Höllviken och Malmö i december så är det bara jag. Kalla inte dit Ghostbusters.

I dag ska jag ta med mig Kokos och hälsa på mamma. Kiwi blir lämnad hos Tobias pappa  för passning ett par timmar innan T kommer hem. Vi var i och för sig hos mamma i lördags, men jag glömde ett par saker som jag skulle ta med till henne så då kör jag upp idag igen. Funkar bra eftersom jag spenderade gårdagen med att fixa här hemma och i trädgården. Vuxenpoäng någon? Roliga poäng då jagverkligen börjar gilla att plantera, fixa och hålla på. Dessutom är det härligare att göra det än at bara ligga still och steka i sommarsolen.

Nej, nu ska frukosten undan så att jag kan börja fixa inför avfärd.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, härligt att du som varit så trädgårdsanti börjat upptäcka fördelarna!! Enormt avkopplande att hålla på i trädgården!! :)

2011-06-07 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0