10 år har gått

Den 27 maj varje år träffas jag och min bror i Svedala. Detta för att besöka Minneslunden, men lika mycket för att se vad som hänt i Svedala sedan senast. Vilken butik ligger var? Oj, har de gått i konkurs? Men shit jobbar Greta kvar på Domus? etc etc. :-)

Detta gör att den 27 maj, trots det sorgliga som hände för 10 år sedan, ändå blir lite utav en rolig, varm och skrattfylld dag. Jag känner mig alltid glad och lycklig när jag kör därifrån, vilket är fantastiskt. En sådan glädje som bara ens familj kan ge en. En sådan glädje som bara min och min brors knäppa humor kan ge.

I morse sa sambon följande:
Jag: "Tänk att det har gått 10 år sedan pappa gick bort. Det är helt galet...
Sambon: "Jag vet, men det enda man kan göra är att må bra och ha kul. Annars är det inte värt något."

Han är vis han. :-)


Du är alltid med mig Pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0