Zooapor+vodka=...

Jag satt nyss och tittade igenom alla bilder från midsommar och såg att min kära kusins lika käre sambo lyckats få ihop en lite bildberättelse när jag äter av den beryktade Apan.
För er som inte vet (det var också helt nytt för mig för bara några veckor sedan) så gör man Apa på följande sätt:
  • Häll vodka i en skål
  • Lägg i massor av Zooapor (ni vet de röda godisarna)
  • Ställ i frysen
  • Rör om ofta
  • Ät och njut (?) med sked
Detta kommer alltså, om man gjort rätt, bilda en gelé typ som jello-shots. Eftersom jag inte är så glad för Zooapor tyckte jag inte lät särskilt gott, men vodka är ju trevligt så naturligtvis var jag tvungen att prova...

Ja, det ser ju gott ut... Typ...


Ett litet nervöst skratt innan det är dags.


Mmmm, ska bli gott...


Smakar Zooapor med sjukt mycket vodka. Varför överraskades jag av det?


Försöker se ut som att det inte var så farligt.


Tack gode Gud att det fanns vatten nära till hands.

Jag rekommenderar verkligen alla att prova! Visst är ni sugna? Jag har ju just sålt inte det bra menar jag. ;-)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

hahahaha underbart ;) jag är såld!

2010-07-05 @ 12:02:09
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0