Stolt svägerska

På söndag ska min svägerska prästvigas. Klockan 11 ska vi vara i Lunds Domkyrka (vilken jag egentligen inte alls är förtjust i och inte staden den ligger i heller, men det är en annan historia) och få vara med när hon efter jag vet inte hur många år är klar med sina studier. Det ska bli enormt spännande att få se och jag har inga direkt förväntningar då jag inte har en aning om vad som ska hända eller hur det går till.

Men något jag absolut vet är att jag är så otroligt stolt över min svägerska! Att klara av dessa studier under flera år och samtidigt ha stort hus, tre barn (4 om man räknar min bror), bo 10 mil från universitetet och alltid fixa fantastiska bjudningar är mycket stort. Därför ska hon naturligtvis firas! Vi ska fira henne hela söndagen och jag hoppas hon är lika stolt över sig själv som jag är över henne.


Grattis Tessa! På söndag är det slut :-)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Gud va häftigt! Ibland förundras man hur såna människor hinner med... när man ibland själv inte ens finner tid till att duscha ensam ;)

stort grattis till henne från mig med även om jag inte känner henne. Men en fantastisk prestation!



OCh precis som dig är jag allergisk mot Lund!!! Av diverse anledningar!

2010-01-07 @ 10:29:59
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack, snälla du. Jag är stolt, men framför allt är jag väldigt nervös just nu. Kram

2010-01-07 @ 19:09:41
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0