Sherlock Holmes

Jag orkade inte blogga när jag kom hem i går kväll. Vi (jag, sambon och underbare Olof) var och käkade på vietnamesen på Möllan och såg sedan Sherlock Holmes på bio. Jag var helt såld! Underbar film, även om den blev lite buskis ibland. Dock älskade jag dialogen som jag fick lite Ocean's Eleven-vibbar av. Summan är att ni bör gå och se filmen. :-)

Nästa film blir en aningen mer low key om man säger så. Det blir nog filmen med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. Jag vet! Men jag måste se den. Grant är ljuvlig :-)


Sen har jag fortfarande inte sett Avatar. Vill egentligen inte se den, men alla tjatar ju om hur fantastisk den är i 3D så jag får väl ge med mig.



Kommentarer
Postat av: Olof

Jag håller med, Hugh Grant är härlig, men jag får ingen känsla på nya filmen. Har biljetter till avatar, däremot.

2010-01-11 @ 08:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0