Mitt frikort har landat...

För ett par veckor sedan pratade jag och några vänner om "frikort". Ni vet kända personer som man får lov att ha sex med utan att ens partner kan bli sur. :-) Sådana har vi väl alla någon, eller? Jag har i alla fall ett gäng. Dock är dessa mest internationella och kanske inte hänger i Sverige särskilt ofta. Men någon väldigt lokal (ibland iaf) kvalade också in.

Men överst på listan hamnar någon annan; någon äldre och någon mycket snyggare! När jag trodde han var alldeles för internationell så läser jag att han har landat på svensk mark (iofs i Norrland...) och mina chanser ökar markant! Vad tror ni? Kommer jag att fixa det? ;-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

När åker vi?? :)

2010-01-26 @ 09:56:57
Postat av: Marina

Hahahaha UNDERBART!!! Fast jag undrar, var är Johnny Depp???

2010-01-26 @ 12:59:49
Postat av: Data-Danne

Hrrm, jag minns inte att Annelie har några frikort med några internationella silverrävar minsann..!

2010-01-26 @ 15:35:04
Postat av: Helle

Annelie: Vi åker i morgon! ;-)

Ina: Törs knappt säga det nu; men jag aldrig tyckt att han var så snygg...

D-D: Du skulle bara se hennes lista.. Ojojoj!

2010-01-26 @ 21:25:38
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Marina

Amen gud han är ju så FIIIIIIIIN =) tom mannen min kan erkänna att Deppan är ett snyggo =)

2010-01-26 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0