2 månader kvar

Om knappt två månader beger jag och Jenny oss iväg till New York. Jag kan knappt fatta det! Vi bokade i oktober och nu är det helt plötsligt februari och snart åker vi.


Jag är väldigt sugen på en ny väska (när är jag inte det) och eftersom reskassan tillåter så blir det förhoppningsvis en ny härlig väska! Åh vad jag längtar att få gå runt och klämma och känna på alla underbara väskor. Känner jag mig och Jenny rätt så kompromissar vi så hon följer med mig på väskshopping en dag så blir det skoshopping med henne en dag. Eller vad säger du Jenny? En dag tillsammans med Blahnik, Choo och Louboutin låter väl inte helt fel?
Kanske blir det någon av ovan? Jag är mest sugen på en Louis Vouitton eller en Balenciaga.
(Väskor medurs överst från vänster: Louis Vouitton - Mulberry - Balenciaga - Miu Miu - Marc Jacobs - Chanel)

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

http://www.fjallraven.se/Products/backpacks--bags/kanken-big

2010-02-18 @ 21:13:15
Postat av: Jenny

Jag har inga problem med den kompromissen, inte för att det känns som någon uppoffring att kolla på en massa härliga väskor direkt ;-) Kram

2010-02-19 @ 08:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0