Glad Påsk!

Jag hoppas ni alla har en underbar start på påskhelgen! Själv har jag jobbat 12 dagar i sträck och ska därför njuta extra mycket av fyra dagars ledighet.

Idag är jag på ett galet rensarhumör, så efter en lång sovmorgon och slappig förmiddag ska vi (ja, jag fick med mig sambon på mina rensartankar ;-)) nu rensa i alla köksskåp och kökslådor. Det ska omorganiseras och allt som inte används eller kanske bara används ett fåtal gånger per år ska upp på vinden i kartonger. Inte lönt att ha det stående och samla damm. Sedan ska vinterjackor och vinterkängor upp på vinden (eller ner i källaren) för att ersättas av vår- och sommarjackor. Åh vad härligt det ska bli!


Glad Påsk alla!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Snälla kan du smitta av dig lite på din bror...



Vi behöver rensa överallt. Även vinden. Källaren är dock både tom och utan trappa.

2010-04-02 @ 23:02:31
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0