Max Factor Masterpiece

Häromdagen köpte jag en ny krämögonskugga från Max Factor. Jag har sett flera reklamer för den i olika tidningar och fastnade för den beige-guldiga färgen (i mitten).



Jag har provat den två dagar nu och jag är väldigt nöjd! Den är lättapplicerad och skimmrar lagom mycket. Jag har bara använt denna ensam, men den fungerar säkert lika bra som bas till annan skugga eller som ljusare skugga under ögonbrynen. Den sitter hela dagen utan att fösvinna eller bilda sådana tråkiga ränder på ögonlocken.
Dock är den väldigt lätt att ta bort med vanlig make up remover.
Ett bra köp helt enkelt :-) Skönt med money well spent.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med, den är riktigt härlig!

2009-09-14 @ 09:51:19
Postat av: Gabi

Bra tips. Ska testa den jag också. Och snygg har du varit i den:-)

2009-09-14 @ 19:46:21
Postat av: Tessa

Hmmm... man kanske skulle börja med sådant, eller nej då blir det nog tantvarning på mig. :o)

2009-09-14 @ 22:19:51
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0