Full rulle!

Denna soliga onsdag bjuder på full fart. Inte för at jag har väldigt mycket planerat, utan för att vi ska vara hundvakter idag och till på lördag. Jag har redan gömt undan alla skor som stod på 120 cm höjd och under. Två par tuggades sönder i somras, så nu tycker jag att det får vara nog. :)

Jag ska även hinna med en klippning idag och sedan måste jag förbi en Guldfynd och köpa något av deras Rosa Bandet-produkter. Tycker armbandet ser enormt läckert ut. Jag älskar rosa och så går hela summan till bröstcancerfonden.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha



Helena köper de inte för att stödja bröstcancerfonden utan för att hon "älskar färgen rosa"



Så det så:))

2009-09-30 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0