Fixat

Idag har jag tvättat och städat. Fantastiskt trist, men underbart när det är klart. Älskar att ha en tom tvättkorg. :-) Sambon hade passande nog andra planer idag... Men oftast tycker jag bäst om att städa ensam för då blir det gjort så som jag vill ha det. Känner ni också så? Bättre att göra det själv?

Och i morgon ska vi förhoppningsvis hämta vår nya soffa! Ska bli så kul och spännande. Kommer bli mycket TV- och DVD-tittande resten av veckan, haha. Skönt att äntligen igen ha kommit igång med lite småfix här hemma. De småsaker som ska göras i vardagsrummet är att sätta in DVD-filmer i sådana album med plastfickor. Vi vill inte ha de stående i hyllan för det ta så sjukt mycket plats. En del boxar ska så klart vara kvar :) Men mest är det att vi vill bli av med den höga Billy-hyllan som sticker ut (och framförallt upp bland alla låga möbler). Sen ska sideboard och matta inhandlas. Jag vill måla/tapetsera om också men det dröjer nog...

Men först och härligast är SOFFAN! :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helvete vad det var på tiden med en ny soffa! Kanske man slipper ligga med huvudet i 90 graders vinkel nästa gång man hälsar på...;)

2009-09-23 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0