Borttappad

Jag har bilder jag vill lägga upp och saker jag vill skriva om. Men vad har hänt? Jo jag kan inte hitta min j*kla kamerasladd! jJag som alltid vet var jag har allting! Jag blir galen!

jaja, helgen var i alla fall väldigt bra. Den var lugn, vilket behövdes. Shoppade med mamma (ett par nya skor bl.a. som jag fotade men nu inte kan lägga upp :-() och var på bio med Jenny och såg Flickan som lekte med elden. Gillade faktiskt denna film bättre än den första. Kanske för att Erika (Lena Endre) var med mer och älskar hennes karaktär i boken!

Lovar att leta upp sladden så att bloggandet kan komma igång igen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi ser fram emot bilden på skorna. :)

Hur trivs du på Facebook hjärtat? Enligt en annan blogg stormade du in där och skrev det ena efter det andra, du lär vara rätt aktiv. :) Nå?

2009-09-21 @ 22:42:12
Postat av: Helle

Annelie: Trivs hyfsat bra faktiskt, men tyckte nog att den andra bloggen förvred sanningen lite... Är man, som jag, bara inne en stund m dagen så skriver man allting då, vilket får den åverkan som den andra bloggen syftade till. :)

2009-09-22 @ 06:40:17
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: mape

Hihi, fotade skor...:)

2009-09-22 @ 22:22:53
URL: http://knegus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0