Städande som inte syns

I dag på förmiddagen har jag fixat lite småstädande. Ni vet sådant städande som inte syns, men som är härligt att få gjort. Fick ett ryck när jag skulle bädda rent att även dammsuga resårmadrassen och bäddmadrassen. Vi kommer troligtvis sova bättre i natt tack vare detta :-)
Och när jag ändå var igång med möbelmunstycket så gick jag loss på soffan och gardinerna också.
Jag passade även sedan på att rengöra mina make up-borstar. Jag borde verkligen göra det oftare, vill inte ens tänka på alla äckliga bakterier som samlas där, men glömmer bort det. Jag använder vanligt hårschampo, vilket jag tycker fungerar bra. Vet dock att det finns särskilda rengöringsprodukter för sminkborstar. De håller sig fräscha och fina hur länge som helst om detta görs regelbundet. Det är framförallt värt det om man lagt pengar på lite dyrare borstar (brukar köpa mina på Make Up Store).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0