Sambon och Jimmy Choo

I går (lördag) släpptes, som de flesta vet, kollektionen Jimmy Choo for HM. Jag köade inte, men däremot stod min älskade sambo i kö och gjorde faktiskt det på eget bevåg. Han vill köpa skor till mig, då jag äntligen vågar high heels efter alla dessa år. Tobias tycker det är underbart och köper därför gärna skor till mig. Jag säger inte emot ;-)
I vilket fall så köade han dessvärre förgäves då idiot-Choo endast hade storlekar upp till 40. Lång som jag är, har jag stl 41 i skor så det var totalfiasko. Tobias köpte två par i stl 40 just in case men de är tyvärr för små. Men fasiken vad snygga dom är! Är det ok att behålla dem som konst?
När jag såg de första bilderna från kollektionen för ett par månader sedan fastnade jag direkt för den går mockaklänningen med ena axeln bar. Och gissa vad som är på väg hem till mig just i detta nu? :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Din sambo är underbar!! Släpp honom aldrig.

2009-11-15 @ 22:56:17
Postat av: Twinsen

hej hej =)

2009-11-16 @ 07:53:43
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0