Dagens lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är julklapp till Sara, teburkar till mig och julklapp till min brorsdotter.

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Sven Melander antar jag. Eller svärfar ;-)

3. Det senaste jag googlade Triangelns öppettider

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin klädesplagg jag aldrig använt. Köp aldrig något för att ni tror att ni ska komma i det senare. Kläder ska sitta perfekt när de köps.

5. I min handväska har jag just nu rosa filofax, plånbok från Balenciaga, försvarets hudsalva, handkräm från Body Shop och läppglans från Clarins.

6. Min favoritgata i världen är hemma på vår gata.

7. Mitt signaturplagg är jeans, vit topp och en kofta.

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är min Mulberry Bayswater.

9. Jag är beroende av försvarets hudsalva till läpparna.

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: enkelt, klassiskt, bekvämt.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M

12. Jag har aldrig köpt något från Kapp Ahl

13. Jag fyndar bäst på Ellos faktiskt. De har mycket fint och alltid en massa rabatterbjudande.

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Sofi Fahrmans. Eller hennes skor iaf...

15. Mitt nästa stora inköp ska förhoppningsvis bli en härlig väska i NYC.

16. Min stilikon är Det har jag ingen direkt.

17. I min skosamling har jag väldigt många ballerinaskor.

18. Min drömväska är en Chanel 2.55 jumbo. Svart med silverkedja.

19. Varje månad shoppar jag för väldigt olika summor. Ibland mer än jag har råd till och ibland inte alls.

20. På nätet shoppar jag helst just nu från Topshop.com

21. Min favorit-modeblogg är Frida Fahrmans

22. Jag är som snyggast när jag är glad och lycklig.

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag min sambo eller någon vän.

24. Mitt hår är axellångt och brunt

25. Mitt drömjobb är något jag inte hittat ännu. Men den som lever får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0