Tankar om semifinalen

  • Kan inga ryssar engelska?
  • Vem släppte in Shirley och Edward i kommentatorsbåset? URUSLA!
  • SVERIGE TILL FINAL!!!
  • Den som hade hand om ljudet under Sveriges framträdande bör skjutas!
  • Varför verkar Europa aldrig tröttna på Israels j*vla fredslåtar?
  • Förstod någon vad programledarna sa?
  • Härligt med alla nordiska länder (hittills) i final!
  • Roligast under kvällen: BULGARIEN
  • Sämst under kvällen: Tjeckien och Belgien
  • Montenegro borde gått vidare
  • SVERIGE TILL FINAL!!!
  • Malta var inte bra, men härligt att den gamla ESC-skolan fortfarande klarar sig :-)
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sverige till final!!!!!!!!!!!!!!!

Och Finland..

Montenegro och Schweiz borde gått vidare....

Vilka var programledarna? Hade båda tupé?

2009-05-12 @ 23:30:07
Postat av: Helle

Kusin-Vitamin: Åh ja! Schweiz också! Den var härlig! :-) Nu blir det fest på lördag :-)

2009-05-12 @ 23:31:46
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vann, jag vann, jag vann :P



hihi



På torsdag får du revansch!

2009-05-13 @ 08:16:22
Postat av: Kimzan

ja ovanstående inlägg är ju från mig, men det kunde du nog räkna ut hehe

2009-05-13 @ 08:16:58
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0