Som ett barn på julafton!

Så känner jag idag! ESC är den bästa och härligaste dagen på hela året! Jag är full av förväntan hela dagen och längtar till det är dags för hela spektaklet att sätta igång.
Det är underbart att se ESC med en rum fullt av folk som hejar på Sverige oavsett om vi har den bästa låten eller inte. Så tycker jag nämligen; man ska stötta sitt land och sitt bidrag även om den kanske inte är bäst. Sen kan man naturligtvis även ha andra favoriter.

Men men det är lite annat som ska fixas innan vi ska iväg och på ESC-fest. Om 5 minuter ska jag cykla till träningen och sedan blir det städning och fixning innan det är dags för mig att göra mig i ordning för kvällen. Temat är att vi ska klä oss landsenligt enligt ESC. Jag tolkar det som att man kan klä ut sig till en artist från något land något år eller så klär man sig så som man ser ut i något europeiskt land enligt klichén. Tänkte först komma dit stupfull och vara finsk, men det funkar inte så bra :-)

Nu träning som sagt!
Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gillar ditt förslag på att komma som finne ;)

Du kan ju bjuda på finsk sommarsoppa! Vodka i en blommig tallrik ;)

2009-05-16 @ 09:43:21
Postat av: Data-Danne

Jag skall vara otrevlig hela kvällen och därmed föreställa ryss. Eller mig själv. Take your pick. ;)

2009-05-16 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0