Min lördag i punkter

Idag har jag:

  • Köat länge på Media Markt
  • Tvättat
  • Köpt Singstar Svenska stjärnor till PS3
  • Insett att "Lätt" på Singstar är för lätt; nu gäller "Mellan"
  • Tömt diskmaskinen
  • Regerat på 'Invincible' och 'Hero'
  • Käkat hos Thai-mamman
  • Köpt stegräknare
  • Gått en lång runda längs havet
  • Snackat träning med Hannes
  • Brottats med sambon
  • Sett av flera avsnitt av Förhäxad säsong 5.
Som ni ser har min lördag var enormt lugn :-) Men den blir bättre. Vi har nämligen varit på Hemmakväll och köpt B&J's. Jamaican Crazy till sambon och Chocolate Fudge Brownie till mig.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hmmm ..... okej du... :)

2009-05-24 @ 00:09:07
Postat av: Data-Danne

Skriv nu något om din idols svåra acneproblem och hur du beundrar hennes förmåga att sminka över det. ;)

2009-05-24 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0