Min helg so far

Denna helg har varit helt blank i min filofax och det är en härlig känsla! Det har alltid vara massa annat på senaste tiden; ställen man ska till, saker som ska göras och personer sm ska träffas. Ibland är det skönt att inte ha något inbokat.
I fredags blev den hederlig date med sambon, vilket innefattade middag och bio. Jag ville se The Reader, men sambon tyckte inte det verkade som en film man kunde slappa och käka godis till så därför blev det Wolverine. Inte mig emot - Hugh Jackman kan jag inte få för mycket av :-)

Igår gjordes det inte många knop. Jag tränade på förmiddagen och sedan var det dags för veckostädning när jag kom hem. Sjukt tråkigt men nu är det avklarat i alla fall... På kvällen gav vi oss ut på en lång cykelrunda, som bl.a. tog oss till Västra (Värsta?) Hamnen. Jag fyls alltid med ett stort lugn när jag kommer till havet. Cyklar ofta ner till havet för att promenera, tänka och bara sitta och titta på vattnet.





På kvällen gjorde sambon en underbart god rabarberpaj med jordgubbar och vaniljglass :-) Där blev över till idag som tur är!

Ja, det var väl min helg. Inte mycket som har hänt som ni ser, men den har varit härlig!

Idag blir det fotboll på nya Malmö Stadion. Min svärfar är bäst :-) Jag tycker det är riktigt roligt att gå och se Malmö FF när de spelar, men så klart ser jag även framemot de fantastiskt goda kakorna som det bjuds på i fikarummet i pausen :-)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

på nya Malmö stadion?? swedbank stadion min vän... inte nya Malmö stadion! :P



Du är ju en skam för fotbollsfansen :P Som går på fotboll för att äta kakor!

Skandal! hihi

2009-05-10 @ 17:10:04
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0