Melodifestivalen - Mina favoriter nr 6

Så var det då dags att väcka liv i denna lista, som tyvärr legat på is alldeles för länge! Idiotiskt! Men nu är den igång igen och efter mina svenska favoriter blir det, som utlovat, mina ESC-favvisar.

På plats nummer 6 kommer gruppen Cayenne med Stanna hos mig. Den kom på tredje plats 1994 och vann gjorde (helt obegripligt) Roger Pontare och Marie Bergman med Stjärnorna.
Och ni som kan er Solstollarna-historia känner naturligtvis igen Carina i mitten :-)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack kära kusin för att du återupptagit detta trevliga ämne.

Dock är jag tveksam till om denna verkligen var bättre än Pontare&Bergman. Fanns det inget bättre -94?? Men nej, när jag kollar Wikipedia vilka som var med så, nej. Det fanns det alltså inte.

2009-05-08 @ 12:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0