Fredagens

Humör: Eh, det är FREDAG! Dessutom är det ESC imorgon = Det kan alltså inte bli bättre. Ska bara klara mig igenom en arbetsdag till sen är jag där.
Gjort: Gjort mig i ordning, tagit hand m sambon som har migrän.
Planer: Inga planer för ikväll, men imorgon blir det ESC-party hos min käre kusin. Tänkte shoppa lite på lunchen idag.
Ser på: Sol, blå himmel och Dammfrigården.
Lyssnar på: Trafikbrus
Läser: Ingenting, förutom det jag skriver.
Dricker: Ingenting
Äter: Naturell yoghurt med hallon och blåbär
Bästa: Att det är fredag!
Sämsta: Att helgen inte riiiktigt är här ännu.
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Sol, sol, sol! Dashboarden lovar idag 13 grader och strålande sol. Lite för kallt för min smak, men det kunde varit sämre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0