Förälskad!

Jag har hittat en ny kärlek. Det kan vara så att jag är sist ut i detta avlånga land med att finna denna underbara kärlek, men det är ok. Det var värt väntan. Det bästa är att jag kan ha denna förälskelse med mig på jobbet och sedan finns han här när jag kommer hem. Kärleken överraskar mig, får mig att minnas tillbaka till gamla tider samtidigt som den ibland får mig att titta framåt.

Vad pratar jag om? Spotify så klart! Hur klarade jag mig utan Spotify? Det är så underbart härligt! Tack underbare O för att du bjöd in mig i denna fantastiska värld!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men seriöst!! Du får ju ta och hänga med gamle tant! Till och med jag var ju före dig på dett! ;)

2009-05-14 @ 13:40:35
Postat av: Annelie

Du är inte sist. Jag vet inte vad det är. Så om du är "gamle tant" så måste jag stå med ena foten i graven. :)

2009-05-14 @ 14:38:20
Postat av: Kimzan

hahaha ja du är inte snabb i vändningarna... Men jag håller med dig.... Spotify är som en skänk från ovan =)

2009-05-14 @ 14:43:46
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Olof

De nada.

2009-05-15 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0