Dagen efter

Jag har verkligen gillat Norges bidrag hela tiden, men varit lite avvaktande då det är Norge. :-) Hade tänkt rösta på Alexander Rybak igår men fick höra att han under Prideparaden i Moskva igår hade sagt att han inte ville bli fotograferad med "såna där". Sådant gör mig jävligt förbannad! Då skulle han fan varit med på den festen jag var på igår och sett att homosexuella är de underbaraste människorna som finns! HBT-personer borde styra världen :-)
Istället gick min enda röst till Tyskland för jag tycker Dita von Teese är sjukt härlig !

Men nu vann Norge och det gick inte bra för Sverige. Säga vad man vill om det, men Norge snittade 9.4 poäng av ALLA 41 jurygrupper. Då finns det faktiskt inget annat att säga än att RÄTT LÅT VANN!
Dock tyckte jag att Sverige och Malena förtjänade en högre placering då hon gjorde ett fantastiskt framförande!
Men oj vad kul för Island förresten! Dock tur för deras redan... eh... skrala ekonomi att de inte vann ;-)

Nu blir det dusch och sedan ska jag på brunch hos glada Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0