Vilket klipp!

Ikväll har jag varit och blivit klippt hos min underbara frisör på Schampoo på Gamla Väster här i stan. Tänkte först avboka tiden med tanke på förkylningen men bestämde mg för att gå dit. Förkylningen kan hindra mig från att gå till jobbet, men inget stoppar mig från min klipptid.

Blev ingen större förändringar. För ett par år seda när jag klippte lugg (som var ett big mistake) trivdes jag sedan bra med luggen när den blev lite längre och jag kunde ha den åt sidan. Därför har jag haft funderingen ett tag att klippa luggen på liknande sätt denna gång. Nu råkade ju min ena chef klippa sin lugg på liknande sätt häromdagen, men men, att kopiera är väl en fin komplimang. :-)

Försökte få till en snabb bild i Photo Booth (ÄLSKAR photo both) men den blev inte så bra. Håll till godo i alla fall (klicka på bilden för att få den större... om ni vågar ;)):


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad snygg du är i lugg gumman!!! :)

Apsnyggt. :)

2009-03-19 @ 09:07:10
Postat av: Erika

Hett!

2009-03-19 @ 20:08:24
Postat av: Helle

Tack ska ni ha :-) Och ni vet att jag bara har snygga vänner också :-) Puss på er!

2009-03-19 @ 20:42:45
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: D-D

Men jag tyckte faktiskt du var snygg i din lugg då för ett par år sedan! Sådeså.

2009-03-20 @ 11:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0