Ny morgon, nya tag

Tänkte därför (varför?) återuppliva denna gamla dagens.

Humör:
Ganska bra faktiskt. Känns bättre efter att ha fått sovit. Igår var det jobbigt.
Gjort: Duschat, sminkat och klätt mig. Äter nu frukost och susar snart iväg.
Planer: Jobba. Eventuellt träna ikväll.
Ser på: Den klarblå vårhimlen utanför fönstret.
Lyssnar på: Bilarna som kör förbi ute på Mariedalsvägen.
Läser: Bloggar
Dricker: Färskpressad apelsinjuice från Liiiiiiiiiiidl.
Äter: Naturell yoghurt med müsli. VARFÖR SLUTAR DE MED SKÅNEMEJERIER ÖVER ALLT? Jag blir så jävla förbannad. Jag vill inte käka nån jäkla Arla-yoghurt!
Bästa: Min nya underbara mobiltelefon.
Sämsta: Att sambon ska passa svärföräldrarnas hundar idag, när jag jobbar. Jag vill också träffa dem!
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Sol, sol, sol. Men nog ganska kallt. Dashboarden säger -1 nu, men +4 senare.

Så där ja, nu kickar vi igång!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Gör din röst hörd...

http://www.jatillskanemejerier.se/

Hur miljövänligt är det att köpa mjölk som åker lastbil massor av mil? (inte för att jag är världens miljöaktivist) Jag vill ha mjölk från skånska kor!

2009-03-26 @ 08:02:03
Postat av: Sandra

ARLA ROCKS!!! ;)

Jag hatar SJ btw...hur fan kan det vara så dyrt att åka tåg?? Jävla lurendrejare! I höst upphör deras monopol dock...woohooo!

2009-03-26 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0