Visa brösten?

Det är inte så lätt att orka blogga eller ha motivation till det när havet ligger tre minuter i den riktningen och båten ligger 10 minuter i den riktningen. :-) Men ibland inträffar saker som gör att jag bara måste få skriva av mig.

Jag förstår att det är semestertider nu och folk vill slappa, ta det lugnt och njuta av den härliga solen! Men måste detta göras i bar överkropp eller endast bikiniöverdel? Sen när blev det ok att ha bar överkropp i stan? Ja, det finns tyvärr inga regler mot det men vad hände med sunt förnuft? Det är så klart ok på stranden, solandes i en park eller vid glasskiosken i närheten av stranden etc men mitt i stan? Det ser för jävligt ut! Jag vill inte se nakna bringor när jag sitter och käkar lunch eller shoppar! Oavsett om denna bringa tillhör någon som hänger i gymet ofta eller någon som hänger i soffan med en öl i handen. Detsamma gäller tjejer i bikiniöverdel. Ingen ok outfit på stan.

Vad tycker ni? Bar överkropp; av eller på?

Kommentarer
Postat av: mape

Av, annars är den väl inte bar...?

/mape, jo man har rätt till kaffepaus i arbetandet

2009-06-28 @ 14:42:36
URL: http://knegus.blogg.se/
Postat av: Kimzan

PÅ! definitivt.... tycker inte det passar sig att gå omkring i baröverkropp eller endast bikiniöverdel på stan...av samma anledningar som du tog upp.



Tycker knappt det är okej att tjejer är topless på stranden, det kan man vara hemma i trädgården om man vill, där ingen ser en... men där kanske jag är känslig... ;)

2009-06-28 @ 18:40:13
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag håller helt med. Det ska vara på.

Och jag tycker som Kimzan, det är inte särskilt trevligt med tjejer som är toppless på stranden. Det kan man vara hemma så att säga.

Och måste då även tillägga att jag tycker föreningen "Bara bröst" är bland det mest fjantiga jag hört talas om. Bada toppless på badhus... Jisses.... Nej nej nej och nej. PÅ ska det vara.

Pryd? Ja, kanske det, men det står jag för. :)

2009-06-28 @ 21:29:20
Postat av: Data-Danne

Jag säger bara en sak...

VISA PATTARNA!!!



;-)

2009-06-28 @ 21:31:14
Postat av: Annelie

Daniel: Moget.

2009-06-28 @ 21:32:00
Postat av: Data-Danne

Annelie: Moget att tycka att det var moget.

2009-06-28 @ 21:32:58
Postat av: Helle

Annelie och Daniel: Ni kanske ska börja umgås IRL istället för att konversera via min blogg? ;-)

2009-06-28 @ 21:38:22
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Marita

Du har så rätt om det där med bara överkroppar! Det är ett otyg och hör inte hemma i en affär eller på en restaurang. Jag tycker det är ett tämligen motbjudande beteende att gå med bar överkropp på stan och framförallt i nämnda lokaler. Jag vill inte heller handla mitt bröd i lösvikt bland halvnakna människor och inte heller äta en god middag "på lokal" och se dito.

2009-07-11 @ 11:20:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0