Som PMS fast ändå inte

Vad gör ni dagar då allt känns jobbigt, tråkigt, långsamt och för jävligt? Alltså sådana dagar då man bara surar men inte har någon aning om vad felet är. Jag har en sådan dag idag och är riktigt tacksam över dagen snart är slut. Men jag vet som sagt inte varför denna dag känns så här. Visst jag var tvungen att jobba över och missade kompishäng på grund av det och huvudvärk, men det är något annat också. Jag vet bara inte vad det är som gör det? Är jag för ung för att skylla på vädret? ;-)

Hur klarar ni er i genom liknande dagar? Inte ens PMS kan jag skylla på, det är annars ett säkert kort. Jaja, jag vet att det kommer vara bättre imorgon. Är det bara tjejer som har sådana här dagar eller känner ni så ibland också pojkar?

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag drar något gammalt över mig och försöker att sova för då är jag minst ivägen. Jag trodde bara det var jag som kunde få sådana "dåliga" dagar.

Snart ny dag och då är det tisdag och snart helg. :o)

2009-06-08 @ 22:28:53
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0