Sol, bad och värme

Åh nu kommer sommaren! Äntligen! även om vi har varit bortskämda med sommarvärme både i april och maj :-)
Det bästa (för oss som inte har semester nu) är det verkar hålla i sig över helgen. 

Det innebär så klart att det blir en helg i Ljunghusen hos Tobias föräldrar.
Sol, bad, sommar, strand, båt och grill. Det hoppas jag på och så kommer det att bli.

Jag bjuder på några sommarbilder från Ljunghusen för att ni ska få in känslan och komma ner och hälsa på i sommar!


Eh, vart skulle vi nu...?

Sol på båten. Insmord i SPF är jag så klart :-)

En av mina favoritbilder. 
Jag och underbare Olof tar det jäkligt lugnt. En dag på havet tar ut sin rätt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0