Min midsommar i bilder

Långbordet i partytältet

Kan man bli trött på jordgubbar?

Brorsan (till höger) och hans svåger  gillar klonkare.

Min jättesöta brorsdotter Johanna

Midsommarstången är klar och...

...dansen kan börja

Brorsan fick vara målvakt i fotbollsmatchen.

Jag och brorsan, som plötsligt fick en haka som skulle göra Kronprinsessan stolt.

Kattungarna tog det lugnt inomhus.

Och Bilbo chillade utomhus.

Äntligen dags för grill!

Först en physalis, sen en snaps Bäska droppar och en en physalis till. Sjukt äckligt!

Jag hade en av mina härligaste midsommarfiranden! Ett stort tack till brorsan och svägerskan :-)


Kommentarer
Postat av: mape

Härliga bilder! Och vad bra jag blir på kort! Snygg klädsel och en skalle som vuxit betänkligt på bredden! Physalis, the bäsk a man can get...

2009-06-20 @ 23:31:53
URL: http://knegus.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jasså på den bilden med johanna så nämner du varken mig eller tobbe

2009-06-21 @ 03:07:43
Postat av: Catrin

kan man bli trött på jordgubbar - Svar: Aldrig!! =)

2009-06-21 @ 23:38:01
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0