Hur tänkte de här?

Igår var jag och smabon en sväng nere i stan för at rösta och kolla lite i affärer. Naturligtvis hamnade jag inne på The Body Shop och kollade och luktade på krämer. :-) Med mig hem fick jag en Eye make-up remover och en Body butter  - Wild cherry.



Jag brukar altid köpa Body butter i doften Moringa, men nu tyckte jag det var dags att prova något nytt.

Blev dock lite fundersam när det på Eye make-up removern står "If product gets in your eyes, rinse with clean water".
Hur tänkte de där? Så klart kommer lite av produkten att komma i mina ögon! Det är ju där jag ska använda den! Jag kan tycka att om nu produkten är gjord för att användas på ögonen så kanske de inte borde slänga i någon ingrediens som iririterar ögonen. Men det är kanske bara jag...

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Har du en smabo? Coolt. Jag har alltid velat skaffa en. :)

2009-06-07 @ 17:22:53
Postat av: Helle

D-D: Det borde du absolut göra! Men det ställs en del krav på en, annars tar de smabon ifrån dig :-)

2009-06-07 @ 22:12:03
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0