Hektiskt

Det var ganska exakt två dygn sedan min senaste uppdatering. Jag har inte haft någon tid alls i helgen att skriva något och det är knappast kul att skriva för skrivandets skull. Helst vill jag ha något vettigt att säga eller berätta. Dock är det inte alltid jag lyckas med det...

Jag har haft en superbra helg! Dock hade jag nu behövt en helg till för att vila upp mig efter denna ;-) Vad har då hänt?

  • Dop i Svedala med efterföljande mat och snack med vänner
  • Middag i Nöbbelöv hos kusin och sambo
  • Ätit grillad tupp, vilket var fantastiskt gott!
  • Löst världsproblemen tillsammans med kusinen under intagandet av alldeles för mycket rosévin
  • Sovit alldeles för lite och vaknat med alldeles för mycket huvudvärk
  • Kom dock fram till att det är värt att vara bakfull när kvällen innan var så underbart härlig och rolig!
  • Cyklat en lång runda idag med sambon
  • Besökte Svågertorp - Bauhaus, Biltema och Rusta
  • Shoppade schampoo, balsam, duschkräm etc på Rusta.
  • Fastnade hos mormor och morfar på hemvägen
  • Blev bjudna på kalops
  • Spelade naturligtvis krt och yatzy hos morföräldrarna
  • Kom hem och hittade sambon med vän skrikandes framför något nytt PS3-spel.
Ja, det var min helg. Väldigt bra har den varit! Hur var er?


Kommentarer
Postat av: mape

Hmm, var någonstans mellan Svågertorp, mormor och hemmet blev du av med Gundula? Rusta och Biltema har jag f.ö. också besökt idag (oj vad det antecknas!).

2009-06-14 @ 21:03:12
URL: http://knegus.blogg.se/
Postat av: Helle

Mape: Gundula åkte hem från mormor tidigare för att hinna träffa sin syster innan hennes avfärd tillbaka till 08-land.

2009-06-14 @ 21:10:37
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Magnus Persson

Gott att höra! Man blir ju orolig när människor bara försvinner helt oförhappandes mellan två punkter.

2009-06-14 @ 21:14:00
URL: http://knegus.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det gläder mig att mycket rosévin och en halv bakfylla är värd den kväll vi hade. :) Det var en supertrevlig kväll och jag säger nästan som han killen vii hörde ett par gånger igår... "de e najs"... :D

För övrigt kan jag meddela att Chrille var 3 mil från Gaza tidigare ikväll... Hur var det nu med fraderna.. " din ryggsäck tickar"... :) kram..

2009-06-14 @ 23:32:18
Postat av: Annelie

Jag menar så klar fraserna......

2009-06-14 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0