Skogstomt(e)

I söndags körde jag och hälsade på min underbara mamma. Det blev ett sådant där härligt spontanbesök, som det är alldeles för få av i dagens samhälle. Ibland saknar jag verkligen att bo med mamma. Vi hade så jäkla roligt de där sista åren, då det bara var hon och jag, innan jag lämnade boet. Nuförtiden ses vi mest när där är andra vänner och släktingar också med, därför uppskattade jag detta besök extra mycket eftersom det var bara hon och jag. Jag älskar hela min släkt, men det är något speciellt när det vi får umgås bara mamma och jag (och helst min bror också :-)). Vår familj utanför de andra familjerna som vi bildar på andra håll.

Mamma bor i ett litet hus i Höör och har en stor härlig skogstomt. Jag var bara tvungen att fota en massa och visa er :-)






Mammas gästhus.




Jag fastnade också tydligen. Väldigt spontant... Verkligen...






Trädgårdstomte. Någon som vill befria den?


Sjukt mycket blåbär! Underbart!


Röda vinbär :-)


Och några få smultron.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

åh va mysigt! Förstår precis hur du menar med det här att bara umgås med mamsen.det var så mysigt i lördags när jag åkte hem till mina föräldrar med Freja när Johan var ute o rumla med grabbarna. Ocg det var så himla mysigt. Trots att jag nu är mamma så kände jag mig som mammas lilla flicka när jag va där, blev ompysslad.... superhärligt!

2009-07-15 @ 08:24:42
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0