Q-tip

Varje gång jag använder en bomullstops i mitt högra öra så börjar det klia i min hals och jag måste hosta och dricka vatten. VARENDA GÅNG! Irriterande. 

Förresten så tänker jag alltid på Chandler i Vänner när jag ser en bomullstops. Ni kommer väl ihåg när han sa till Joey: "You have to stop the Q-tip when there's resistance!" Så jävla kul!

Ja, det var nog allt. Nu ska jag spela Harry Potter and the Half-Blood Prince på PS3. Fick spelet av Tobias igår. :-) Ja, jag är bortskämd jag vet. Men det så länge man inte får mer än man ger så blir världen lite bättre. 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Va?! harry potter?! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jaaaaaaag vill spela!!!

2009-07-07 @ 03:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0