Ömsom regn, ömsom sol

Idag har vi varit nere i stan och shoppat presenter till min bror som fyller år i morgon. Sedan tog vi bilen ner till Ljunghusen, eftersom det utlovats mestadels sol idag. 

När vi kom ner var himlen klarblå och vi käkade lunch i trädgården och jag fick lite sol. Sedan när jag precis smort in mig med SPF och fått på mig min Speedo-baddräkt så kom de mörka molnen. 
Vi hann en snabb vända (tar 2 minuter att gå dit) ner till stranden och lämnade en sak i badhytten och sen blev det till att springa tillbaka i sommarregnet. Väldigt mysigt faktiskt. :-)

Så nu sitter jag i vårt sovrum och trücker i väntan på solen. Kanske blir en cykeltur då? Vi får se. Det blir iaf ingen promenad till Falsterbo, det kan jag lova ;-)

Linda: Har du träningsvärk efter Ki-Boxen igår? Det har jag... Och värre blir det  nog i morgon...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha armarna vill inte riktigt vad jag vill idag om vi säger så:)



Vad sägs om Ki-box veckan du kommer tillbaka till vårt underbara jobb??

2009-07-31 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0