Inleverans från Eleven

Idag fick jag en underbart härlig inleverans från Eleven.se


Läppglans (no 1) från Clarins. Clarins har seglat upp i topp som mitt nya favoritmärke vad gäller ansiktsrengöring och läppglans :-)


Mascara från Fiberwig. Aldrig provat den innan, men den ska tydligen vara fantastisk. Får se om den är bättre än min nuvarande favvo från Dior. Något som talar till dess fördel är att den går bort med varmt vatten. Perfekt!


Ansiktsspray från Håkansson. Perfekt att fräscha upp ansiktet med under dagen. Framförallt nu på sommaren när det är varmt. Men även för att få fukt under vintern.


Body scrub med hallondoft. Doftar underbart!

Dessutom skickdea de med en liten påse med olika tester. Bl.a. en liten flaska med parfymen från Gwen Stefanis märke L.A.M.B. Doftar riktigt gott.
Allt som allt den bästa inleveransen på länge. Men det blir fler denna vecka :-) Min Fresh Laundry ligger just nu och väntar på mig på posten!



Kommentarer
Postat av: Marina

Hur är mascaran???? Nyfiken som tusan =)

Kram

2009-07-24 @ 14:13:45
URL: http://familjenljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0