Uppskattat av S.K...

I går fördes nedan samtal mellan mig och sambon. Vi hade precis snorklat och torkade av oss på stranden nedanför öns bar. En låt som heter Forever spelade inifrån baren.

Jag: "Åh, vet du vilken låt detta är?"
Sambon: "Eh, nej."
Jag: "Det är B-sidan på Westlifes första Europa-singel!"
Sambon: "...jaha..." och ger mig en konstig blick.
Jag: "Vad märkligt att dom spelar en gammal B-sida här!"
Sambon: "Vad som är jävligt märkligt är att du ligger inne med denna kunskap!"

Ja, jag är pojkbandsnörd... S.K, du uppskattar detta i alla fall, det vet jag :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha...detta är ju självklart uppskattat:) Vi kommer nog alltid att vara pojkbandsnördar du o jag...

2009-02-18 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0