System break down

Hyfsat glad i hågen kom jag fram till USIL för att ha föreläsning om skador i senan och dess rehabilitering. Men var höll alla andra i klassen hus. Lite misstänksamt ringde jag till E som sömndrucket sa att föreläsningen var inställd och undrade om inte jag hade fått reda på det. Jo, så klart jag visste, det är därför jag ringer klockan 9 på morgonen och undrar i vilken föreläsningssal vi ska vara. Så det var bara att åka hem till Malmö igen. Väl hemma kollade jag mailen och vår hemsida till skolan där så klart informationen om den inställda föreläsningen fanns...

Kommentarer
Postat av: E

Hey! Jag sov, då kan du inte begära vettiga svar ;)

2009-01-09 @ 15:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0