Måste omprioritera!

Varför är det så att jag kan lägga 700 kr på ett par krämer, en tröja eller ett par skor, men jag får aldrig för mig att lägga lika mycket på en massage, ansiktsbehandling etc. Vilket är bäst för mig? Troligtvis de senare...

I förmiddags besökte jag öns spa (Duniye Spa) för att få min lerbehandling. 75 minuter av total njutning! Peeling av hela kroppen, lerinpackning av hela kroppen (jag blev inbakad i plast och hela kittet :-)), massage av hårbotten samt insmörjning med anti-cellulitkräm av hela kroppen. Det var så sjukt underbart! Helt fantastiskt! Utan tvekan värt varenda krona!  Frågan är varför jag inte unnar mig sådana här saker oftare? Varför måste det vara semester för att jag ska göra något sådant? Mycket märkligt och absolut något jag måste ändra på!

Under behandlingen bestämde jag därför att jag under denna semester ska göra minst en behandling till av något slag. Ansiktsbehandling, massage, pedikyr eller manikyr spelar ingen roll. Sedan när jag kommer hem (till kylan *brr*) ska jag göra något liknande minst en gång varannan månad. Det är mitt nyårs... eh, semesterlöfte! :-)

Tobias är iväg och lirar lite fotboll med några av killarna som jobbar här på ön så under tiden ska jag bada i jaccuzin och sedan lägga ansiktsmask innan det är dags för middag. Here we go!



Kommentarer
Postat av: Erika

Det klär dig att vara fotbollsfru....

2009-01-29 @ 17:48:10
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag visst gör det Erika :-) Hoppas allt går bra för dig i Eslöv! Kram

2009-01-30 @ 10:37:42
Postat av: johanna

hej!

Tack för att du tittade på min blogg.

Har ni det bra?

Vi har det jättebra här hälsa Tobias:)

2009-01-30 @ 21:29:43
Postat av: kimzan

gottigt! Jag kommer iaf ha badkar på hotellet i kph, sa jag det ;) Nu blev du avundsjuk va??? :P

2009-01-31 @ 13:33:38
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0