Madonna vs. Scarlett

När tidningarna 2002 skapade detta ord angående Afrodites scenkläder till Melodifestivalen tyckte det kändes lite överdrivet. Gruppen bytte dock kläder till något som de ansåg inte var lika vågade. Så länge de trivs i kläderna och inte flashar hela brösten eller visar rumpan/muffen (tror inte Melodifestival-Sverige är redo för det, som tur är) så kan de få ha på sig vad de vill. Jag och alla andra om tittar kommer ALLTID att kommentera kläderna, men det är väldigt sällan ordet "nakenchock" passar i Melodifestivalsammanhang.

Nu är det Madonnas kampanj för Louis Vuitton som det hackas på. Babsan tycker att den är "lite too much". Kanske inte den snyggaste kampanjen för LV som gjorts, men inte är Madonnas bilder mer vågade än Scarlett Johansons. Varför är Madonnas bilder too much? För att hon som 50-årig trebarnsmor borde veta bättre och inte klä av sig? Hennes kropp är ju fantabulous! Och sådant som är vackert ska visas upp! Go Madonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0