En ledig helg

Helger där jag inte ska jobba har lyst med sin frånvaro under dessa tre år som jag har pluggat. De flesta helgerna har jag jobbat 8 timmar varje helg. Det kanske inte låter så jobbigt, men lägg då till att jag har pluggat heltid under veckan samt oftast jobbat några timmar då också.

Men nu är det slut! Förra helgen var den sista. Denna helg är den första. Den första lediga helgen på väldigt länge och det är så j*vla skönt! Så skönt att jag ännu inte tagit mig ur morgonrocken :-) 

Ikväll är det 60-årsfest som gäller. Det är sambons far som fyller år och det blir en stor fest på restaurang Anno 1900 här i Malmö. Mycket folk så det ska nog bli en riktigt härlig kväll. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis gumman!!

Jag hade ingen aning om att du skrev en blogg, nu kan ju jag iaf hålla lite koll på ditt liv eftersom du vägrar vara en Facebookare. ;)

Men grattis till din examen!!! NU är du ju nästan lika bäst som jag är! ;D HOppas du hade en bra jul och nyår, tror bestämt att jag messade på julafton men var mkt under julen som vanligt så kan ha missat det... skäms Saknar dig massor hursomhelst, och ska komma ner i vår o hälsa på. :) massa kramar o grattis igen!!

2009-01-17 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0