Dan före dan före EXAMENSDAGEN!

Yeah baby! Nu närmar den sig med Martin Stenmarck-kliv (eh, sjumila alltså). På fredag smäller det! Då tar 28 fantastiskt underbara personer sin sjukgymnastexamen. Kan ju naturligtvis hända att flera tar sin sjukgymnastexamen någon annanstans i landet på fredag, men ärligt talat skiter jag i dem! På fredag handlar det om oss!

Jag kan knappt fatta att dessa tre år redan är slut. Tre år med mycket jobb och mycket nervositet och mycket irritation. Men det jag mest kommer ihåg när jag tänker tillbaka är allt det roliga! Så här i efterhand var nog inte tentorna så jobbiga, men när det var dags att skriva/utföra dem så var det inte lika kul... Nu återstår det bara att se om lågkonjunkturen lämnat några jobb till oss alla ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0